Kā varam jums palīdzēt?
PLOOM X Advanced nelādējas. Ko darīt?
Pastāv dažādi iemesli, kāpēc jūsu Ploom X Advanced nelādējas.
1. Iespējams, nav pareizi pievienots USB kabelis. Vēlreiz pārbaudiet, vai viss ir pareizi savienots.
2. Iespējams, jūsu USB kabelis ir bojāts. Mēģiniet izmantot citu USB kabeli un barošanas bloku. Vislabāk ir izmantot Ploom X Advanced USB kabeli.
3. Restartējiet ierīci. Lai to izdarītu, pārliecinieties, ka bīdāmais vāks ir aizvērts, un noņemiet priekšējo vāku. Nospiediet un turiet nospiestu mazo pogu ierīces vidū ar plānu, neasu priekšmetu, līdz ierīce sāk vibrēt, pēc tam uzlieciet priekšējo vāku.
4. Ja restartēšana neatrisināja problēmu, sazinieties ar Ploom komandu pa tālruni 800 02022.
- Kā izmantot Ploom X Advanced?
- Kā iztīrīt PLOOM X Advanced?
- Kā uzlādēt Ploom X Advanced?
- Vai PLOOM X Advanced ir ūdensizturīgs?
- Kur es varu atrast PLOOM X Advanced reģistrācijas numuru?
- Kā iestatīt PLOOM X Advanced manuālo slēgšanu?
- Kā noņemt PLOOM X Advanced manuālo slēgšanu?
- Kā darbojas PLOOM X Advanced priekšējais vāks?
- Cik sesiju var veikt pēc kārtas?
- Kur atrodas Ploom X Advanced ieslēgšanas poga?
- Kas notiek, ja ierīces lietošanas laikā noņemšu Ploom X Advanced priekšējo vāku?
- Kā pārtraukt sesiju?
- Cik ilgs laiks nepieciešams, lai tabakas nūjiņa atdzistu?
- Kad nepieciešams slēgt PLOOM X Advanced?
- PLOOM X Advanced nelādējas. Ko darīt?
- Cik ilgs laiks nepieciešams, lai pilnībā uzlādētu PLOOM X Advanced?
- Kā restartēt Ploom X Advanced?
- Kas ir karsējamās tabakas izstrādājumi?
- Kas ir HeatFlow?
- Ar ko atšķiras Ploom X Advanced no citiem karsējamās tabakas produktiem?
- Vai PLOOM X Advanced izdala dūmus?
- Vai Ploom X Advanced rodas pelni?
- Vai Ploom X Advanced drīkst ņemt līdzi lidmašīnā?
- Kāda ir atšķirība starp tabakas vienību un cigareti vai cigāru?
- Cik ilga ir viena sesija?
- Ja tabakas vienība tika salauzta un ir iestrēgusi, kā to izņemt?