Kā varam jums palīdzēt?

Mana PLOOM AURA ierīce nedarbojas. Kā rīkoties?

Ja Tava PLOOM AURA ierīce pārstāj darboties, vispirms pārbaudi sekojošo:

– Slīdnim jābūt atvērtam.

– USB-C kabelim jābūt atvienotam.

– Priekšējam panelim ir jābūt uzstādītam pareizi.

 Ja nekas no tā nepalīdz, jāveic ierīces atiestatīšana. Lai to izdarītu, vienkārši:

1. Noņem priekšējo paneli.

2. Rūpīgi nospied pogu un turi 5 sek. ar plānu, neasu priekšmetu, piemēram, lodīšu pildspalvu.

3. LED josla sāks mirgot, un ierīce sāks vibrēt. Tava PLOOM AURA ierīce atkal būs gatava lietošanai!

Tu vienmēr vari sazināties ar mūsu PLOOM klientu atbalsta dienestu – mēs labprāt palīdzēsim!

Tālrunis: +371 800 02022

E-pasts: [email protected]

Tērzētava: pieejama vietnē ploom.lv

I–V 09.00 – 20.00 / VI–VII 10.00–18.00