Šie preču atgriešanas un apmaiņas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka Ploom tabakas karsēšanas ierīču (turpmāk – Preces), kas iegādātas mazumtirdzniecības vietās Lietuvas Republikā, atgriešanas un apmaiņas kārtību.
I. Nekvalitatīvu, nolietotu vai bojātu Preču apmaiņa pret jaunām (brīvprātīgā Komercgarantija)
1. Komerciālās garantijas sniedzējs – SIA “Baltic Sales Network”, reģistrācijas numurs 40003398873, juridiskā adrese Liepu aleja 4, Rāmava, Ķekavas pag., Ķekavas nov., LV-2111 Latvijas Republika.
2. Komercgarantija neierobežo patērētāja tiesības, kad iegādāta līguma noteikumiem neatbilstoša prece, pieprasīt nodrošināt bez maksas Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28. pantā noteikto tiesību īstenošanu (likumiskā garantija).
3. Komercgarantija ļauj pircējam viena gada laikā no Preču iegādes dienas (Ploom X un Ploom X Advanced ierīcēm – neierobežots laiks) pircējam ir tiesības apmainīt nekvalitatīvu, nolietotu vai bojātu Preci saskaņā ar Komerciālās garantijas nosacījumiem.
4. Apmaiņa Komercgarantijas ietvaros iespējama tikai tādā gadījumā, ja pircējs piereģistrē Preci pircēja kontā vietnē www.ploom.lv.
5. Komercgarantija tiek nodrošināta tikai 1 (vienu) reizi vienai Precei. Izņēmums – Ploom X un Ploom X Advanced ierīces, kur vienam lietotājam ir tiesības vienu reizi apmainīt 2 Preces. Kad Prece tiek samainīta pret jaunu vai kad beidzies Komercgarantijas termiņš, Prece saskaņā ar Komercgarantijas noteikumiem mainīta netiks.
6. Ja nav pieejama tāda paša modeļa Prece, tā var tikt aizstāta ar funkcionāli līdzvērtīgu vai labāku Preci pēc garantijas sniedzēja ieskatiem. Krāsu izvēle ir ierobežota. Ja bojāta tikai Preces detaļa, var tikt mainīta tikai šī daļa.
7. Ja Prece tiek apmainīta, likumiskās garantijas termiņš paliek nemainīgs. Ja Ploom X vai Ploom X Advanced tiek apmainīta pret Ploom AURA, tiek piemērots pilns likumiskās garantijas termiņš.
8. Komercgarantija netiek piemērota, ja:
8.1. Preces oriģinālais sērijas numurs ir mainīts vai nav skaidri redzams;
8.2. Prece vairs nav pieejama (pazudusi, nozagta, iznīcināta u.c.);
8.3. Ir neliels (kosmētisks) bojājums, kas netraucē Preces darbībai (nav spēkā Ploom X un Ploom X Advanced apmaiņai);
8.4. Prece iegādāta ārpus Latvijas Republikas.
9. Lai izmantotu Komercgarantiju, pircējam jāvēršas Klientu atbalsta dienestā pa tālr. 800 02022, jāaizpilda viņam atsūtītā maiņas veidlapa un jāiesniedz tā, izmantojot e-pasta adresi [email protected] kopā ar pirkumu apliecinošā dokumenta kopiju.
10. Kad pircējs Klientu palīdzības dienestam iesniedz atbilstoši aizpildītu maiņas veidlapu un pirkumu apliecinoša dokumenta kopiju, izmantojot veidlapā norādīto kontaktinformāciju, ar pircēju sazinās kurjers un vienojas par Preču maiņu.
11. Apmainītās Preces var saņemt tikai persona, kas sasniegusi 20 gadu vecumu. Kurjeram jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.
12. Komercgarantijas devējam ir tiesības mainīt Komercgarantijas noteikumus jebkurā brīdī iepriekš par to paziņojot pircējiem e-pastā un / vai publicējot jaunos Komercgarantijas noteikumus vietnē www.ploom.lv.
III. Preču kvalitātes garantija (likumiskā garantija)
19. Patērētājam, kuram tika pārdota līguma noteikumiem neatbilstoša Prece, ir tiesības uz likumisko garantiju saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27. un 28. pantu.
20. Lai izmantotu likumisko garantiju, pircējam jāvēršas Klientu atbalsta dienestā pa tālr. 800 02022, jāaizpilda viņam atsūtītā atbilstošā veidlapa un jāiesniedz tā, izmantojot e-pasta adresi [email protected] kopā ar pirkumu apliecinošā dokumenta kopiju.
21. Turpmākās Preču maiņas vai atpakaļatdošanas darbības notiek saskaņā ar Klientu atbalsta dienesta norādījumiem un atbilstošām iepriekš izklāstītām maiņas vai atpakaļatdošanas procedūrām.
Lai apmeklētu šo vietni, jums ir jābūt vismaz 20 gadus vecam.
Šo vietni drīkst apmeklēt tikai smēķētāji un nikotīna lietotāji likumā noteiktajā vecumā.
Šie produkti izraisa atkarību, un tie nav bez riska.