Ko nozīmē LED indikatori uz manas AURA ierīces?
Jūsu PLOOM AURA ierīcē ir iestrādāti divi LED indikatori – diode un josla. Tas, kā šie indikatori iedegas, sniedz informāciju par dažādiem statusiem:
- LED diode iedegas sarkanā krāsā, norādot uz kļūdas ziņojumu, un zilā krāsā, norādot uz izveidotu Bluetooth savienojumu.
- Norādot uz standarta kļūdu, sarkanā LED diode mirgos desmit reizes lielā ātrumā.
- Kad sarkanā LED diode vienmērīgi iedegas piecas sekundes, tas norāda uz pastāvīgu kļūdu.
- LED josla parāda ierīces pašreizējo statusu, tostarp akumulatora uzlādes līmeni, karsēšanas laiku un sesijas laiku.
- LED josla iedegsies piecas sekundes, lai norādītu, ka ierīces priekšējais vāciņš ir noņemts vai nav pareizi piestiprināts. Šī problēma ir atrisināma, pareizi uzstādot vāciņu.
- Cik ilgs laiks ir nepieciešams, lai uzlādētu PLOOM AURA?
- Mana PLOOM AURA ierīce nedarbojas. Kā rīkoties?
- Mana sesija tika pārtraukta lietošanas laikā. Kas notika?
- Kā uzlādēt PLOOM AURA?
- Kā es varu iztīrīt savu PLOOM AURA?
- Kā atiestatīt PLOOM AURA?
- Cik sesijas pēc kārtas ir iespējams veikt?
- Kā var uzzināt, ka sesija ir beigusies?
- Mana PLOOM AURA ierīce novibrēja 5 reizes. Ko tas nozīmē?
- Ko nozīmē LED indikatori uz manas AURA ierīces?
- Kas ir Smart HeatFlow™?
- Kas ir CleanSeal?
- Kur atrodas Poga uz manas PLOOM AURA ierīces?
- Es ievietoju ierīcē karsējamo vienību, bet nekas nenotiek, kā man rīkoties?
- Kas ir automātiskās palaišanas funkcija?
- Kādi dažādi karsēšanas režīmi ir pieejami PLOOM Aura?
- Kā var saprast, ka mana PLOOM AURA ierīce ir pilnībā uzlādēta?
- Kā lietot PLOOM AURA?
- Kā ieslēgt PLOOM AURA pirmajā lietošanas reizē?
- Kas ir PLOOM AURA?
- Mana ierīce uzkarst. Vai tas ir normāli?
- Kā es varu saņemt atbalstu, ja ir radušās problēmas ar lietotni vai manu ierīci?
- Kāpēc man jāsniedz atļauja paziņojumu saņemšanai? Kā tos varu konfigurēt?
- Kāpēc lietotne pieprasa Bluetooth un Bluetooth ierīču meklēšanas atļaujas?
- Kāpēc lietotne prasa atļauju piekļuvei GPS atrašanās vietai?
- Kā es varu atvienot vai dzēst savu ierīci no lietotnes?
- Cik ierīces ir iespējams savienot ar lietotni?
- Kā darbojas bloķēšanas un atbloķēšanas funkcija?
- Kā es varu pārvaldīt savas piekrišanas un paziņojumus?
- Kā darbojas ierīču radars un kādi ir šīs funkcijas ierobežojumi?
- Kā savienot PLOOM AURA ierīci ar telefonu?
- Ko man jāizdara, lai pieslēgtos lietotnes kontam?
- Vai PLOOM lietotnes lejupielāde un lietošana ir bez maksas?
- Kā es varu lejupielādēt lietotni iOS ierīcē?
- Kā es varu lejupielādēt lietotni Android ierīcē?
- Kādām funkcijām es varu piekļūt, izmantojot lietotni?
- Kā savienot PLOOM AURA ar ierīci un lietotni?
- Kādas funkcijas ir pieejamas lietotnē?
- Kas ir akumulatora taupīšanas režīms un kā to var aktivizēt?
- Kā nomainīt karsēšanas režīmu?
- Vai valstī, uz kuru es dodos ceļojumā, es varu lietot karsējamos produktus iekštelpās vai sabiedriskās vietās?
- Vai es varu nopirkt PLOOM produktus valstī, uz kuru es dodos ceļojumā?
- Vai es drīkstu lietot PLOOM ierīci valstī, uz kuru es dodos ceļojumā?
- Vai es drīkstu lietot PLOOM ierīci lidostā?
- Kāpēc es nedrīkstu lietot PLOOM ierīci lidmašīnā?
- Vai es drīkstu lietot PLOOM ierīci lidmašīnā?
- Cik daudz karsējamo vienību ir atļauts ņemt līdzi, dodoties ceļojumā?
- Vai es drīkstu ceļot ar PLOOM ierīci?
- Kā es varu sazināties ar vietējo PLOOM servisa atbalsta dienestu ceļojuma laikā?
- Vai es drīkstu pārvadāt savu PLOOM ierīci rokas bagāžā?
- Kur un kā es drīkstu pārvadāt savu PLOOM ierīci un aksesuārus avioceļojuma laikā?


